We horen vaak dat bedrijven teleurgesteld zijn over de resultaten van productontwikkeling. Het productontwerp voldoet niet Er is geen verbinding tussen product en klant. Ook zien we te vaak dat ontwikkelbureaus teveel hun eigen ding maken van het productontwerp en het dus helemaal niet meer passend is.
Problemen in de communicatie, verkeerde keuzes en een slechte focus veroorzaken deze teleurstellende resultaten, wat vaak bij de briefing begint. Men onderschat vaak enorm hoe ontzettend belangrijk de briefing is. De briefing bepaalt namelijk de richting van de productontwikkeling, en de juiste richting is absoluut nodig om op de gewenste eindbestemming te komen: een nieuw product dat leidt tot succes.
Er zijn dus meer dan genoeg redenen om ervoor te zorgen dat de briefing op orde is. Maar hoe zorgen we er nu voor dat de briefing goed is? Studio GYDIAR heeft hiervoor de oplossing. Een unieke methode, gericht op het creëren van succes: de GYDIAR-methode.
Om de GYDIAR-methode goed te laten functioneren is kennis van het bedrijf en de markt de eerste prioriteit. Wij geloven in een intensieve samenwerking, waarbij wij aansporen om hun specifieke kennis te ontdekken en optimaal te benutten.
Dat betekent geen uitgebreid marketingonderzoek, maar een pragmatische aanpak: bedrijfsspecifieke kennis verzamelen en gebruiken. Zo combineren we de kennis van het bedrijf met onze unieke GYDIAR-methode. Samenwerking is de sleutel tot het succes!
Helaas zien we te vaak dat teams denken dat hun werkwijze compleet is. Gaandeweg blijkt dit toch niet het geval te zijn en komt de productontwikkeling op een verkeerd spoor. Het gevolg: de productontwikkeling levert niet het gewenste resultaat en wordt stopgezet.
Een goede voorbereiding wordt niet voor niets het halve werk genoemd! Daarom zeggen wij: GET YOUR DUCKS IN A ROW!